Zamiana tonów niskich z wysokimi

Autor: Hubert <hub_at_nospam.adres.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 00:02:47 MET

    Witam serdecznie,

Sorry za małego crossposta, ale sprawa jest dosyć nietypowa i muszę
przyznać, że nie wiedziałem, dla której z wybranych przeze mnie grup
jest bardziej właściwa, więc bardzo proszę o "rozpatrzenie" mojej
sprawy. :-)

Mianowicie: bardzo chciałbym mieć możliwość zamieniania tonów niskich z
wysokimi w pliku *.WAV (ewent. w pliku dźwiękowym innego formatu) w
taki sposób, aby uzyskać plik wyjściowy taki, jak kodowany dźwięk w
dawnym Canal+ analogowym lub z powrotem zmienić go na normalny dźwięk
(dekodować).
Jaki program potrafiłby to zrobić automatycznie? (tzn. jako jedną
operację, bez "sztukowania") :-)

Pozdrawiam Grupę

        Hubert

P.s.: Powyższe zamierzam wykorzystać wyłącznie do nauki i zabawy. :)