Re: Limit -prędkość połączenia

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 23:10:21 MET

Użytkownik "Karol" napisał:

> [...]

to akurat o niczym nie swiadczy, wiesz ile syfu mozna nalapac w 10 min?

>- teraz karta wyswietla mi sie jako 100 MB/s,

i tak powinno zostac, chyba ze wiesz lepiej niz on
(pomijajac fakt ze jak sie juz wstawia urzadzenia na
100 to powinno sie zadbac zeby poprawnie dzialalo
to co sie wynegocjuje)

bo nie jest ustawione na sztywno na 10 (poldupleks jak zakladam,
wiec karta dogadala sie ze switchem inaczej)

> Tego to juz nie wiem czy kable sa slabe. Ale jak sprawdzić czy mnie nie
> blokuje administrator - chodzi o siec osiedlowa.
> Przykladowo kolega pietro z bloku ma o wiele szybsza lacznośc i palci taki sam
> abonament.

a na ciebie administrator sie uwzial bo cie mniej lubi?
jestes dla niego klientem, jemu zalezy zeby u wszystkich dzialalo
'dobrze' bo wtedy nikt nie dzwoni i 'dupy nie zawraca'

bawilem sie w osiedlowki i zapewniam ze nikt ci na zlosc nie robi
bo nie ma w tym interesu

sprawdz czy przestawnienie na 10 Mbps sprawi ze bedzie dzialalo ok
a potem dopiero snuj spiskowe teorie :)