Re: Limit -prędkość połączenia

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 23:09:23 MET

Karol log:
> Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> :

Dlatego, że system/karta instaluje sie w trybie PnP i ustawia
AutoNegotation.
Jeżeli kable są na 100 Mb/s to tak Ci to właśnie karta wynegocjuje:-) i
pokazuje.

> Teraz jest 100 Mb/s po reinstalacji systemu, sam sobie tak ustawił na
> automatyczne - w tray na ikonce laczenia wyswietla sie 100Mb/s.
> Tego to juz nie wiem czy kable sa slabe. Ale jak sprawdzić czy mnie nie
> blokuje administrator - chodzi o siec osiedlowa.

Tego czy admin Cie blokuje nie sprawdzisz.
Natomiast możesz sprawdzić pex. ping, MTR, SpeedTest etc. co się mniej
więcej "na kablach" dzieje w danym momencie.
Zakładam, że parametry połączenia sieciowego pex. MTU ... poprawne są

> Przykladowo kolega pietro z bloku ma o wiele szybsza lacznośc i palci taki
> sam abonament.

No cóż czytać umowy trza przed "wchodzeniem na abonament" do siakieś sieci.
Rozmiaru transferu (down/upload) zazwyczaj nie gwarantuje się ino określa
się jako "do ..."!

" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."