Re: Limit polaczen w LAN?

Autor: Latet <latet_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 14:05:02 MET

> Można troszke 'usprawnić', czyli wyłaczając
> automatyczne mapowanie dysków sieciowych i drukarek.
> Mapujemy kiedy potrzebujemy ;)

Raz to powyłączałme, testowo bo mnie wkurzało
automatyczne instalowanie wszystkich mozliwych
drukarek. Ale byly powazne efekty uboczne
i wlaczylem sprowrotem. Nie pamiętam dokladnie
jakie to były efekty uboczne - chyba po prostu
"Moje miejca sieciowe" były puste, a to się przydaje,
gdy nie można "wejść" w "Otoczenie sieciowe", co
jak pisalem, zdarza się czasem na wszystkich kompach,
a na niektorych prawie zawsze.

latet