Re: Ustawienie pamięci wirtualnej

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 23:24:21 MET

Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fm06so$99i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzieki za informacje, ale chodzi mi jak powinno być optymalne
> ustawienie żeby chodziło dobrze, m.in. żeby nie zamulał..

Ja przy 2 GB miałem ustawione na full, 4GB, nie narzekałem. Miejsca na
dysku stykło...
Dawna szkołą mówi, ze jeśli, to 1.5 raza tyle, ile RAM, aale to miało
uzasadnienie raczej przy mniejszej ilości RAM. Przy dużej można wyłączyć
swapa (ja właśnie to zrobiłem, tytułem eksperymentu), choć wtedy
niektóre programy mogą lekutko przycinać, ze swapem jednak płynniej. Ale
zrobiłem jedno przestawienie w parametracfh i na razie nie tnie
(zmieniłem rozmiar bufora dla systemu, oraz bufor we-wy). Nie narzekam.

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!