Re: "Prześlij Dalej" w OE 6 - hurtem niezależnie: jak?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 23:17:33 MET

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.427f7d81552d64e4.84011@zax.pl...
> Witam,
> czy da siÄ™, najlepiej w Outlook Express,
> przesłać dalej wiadomości na inny adres,
> NIE KLIKAJĄC OSOBNO na każdą z nich,
> tylko jakoś hurtem, ale tak, żeby
> nie załączyły się do jadnego maila,
> tylko poszły niezależnie.
> Trochę zajechało oksymoromem,
> ale liczÄ™ na Was :)

O ile dobrze kojarzę - reguła poczty w OE - (1) "Dla każdej wiadomości"
(2)"prześlij ją dalej do osoby" i wpisz email.
Nie sprawdzałęm, ale może zadziała?
(1) i (2) to numery pól zawierających odpowiednią opcję.
W następnym okienku opisujesz regułę, jeśli chcesz.
Mam nadzieję, że zadziałą, bo nie testowałem...
Poradzisz sobie :)

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!