Re: Ustawienie pamięci wirtualnej

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 17:04:42 MET

Dominik pisze:
> Dzieki za informacje, ale chodzi mi jak powinno być optymalne ustawienie
> żeby chodziło dobrze, m.in. żeby nie zamulał..
no to Ci napisałem, zobacz ile Ci potrzeba tej pamięci, uruchom
programy, z których korzystasz najczęściej, uruchom np. menedżer zadań,
zobacz ile masz zajętej pamięci, dodaj do tego jakiś zapas i Ci wyjdzie
ile powinieneś tej pamięci mieć. do standardowej pracy w Win XP (nie
napisałeś nawet jaki masz system, XP na 1 GB lata aż miło, Vista muli) i
jak masz 1280MB RAM wystarczy, że ustawisz na sztywno pamięć wirtualną
na 256MB min i max i powinno wystarczyć. jeśli nie, sam windows
wyświetli odpowiedni "dymek".