Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 13:51:20 MET

Użytkownik "Krzysztof Kapuściński" <krzysztof@kapuscinski.org> napisał w
wiadomości news:flrj4o$cd5$1@news.mm.pl...

> Czy jednym słowem chciałbyś napisać, że producenci oprogramowania AV pójdą z
> torbami ?

W żadnym przypadku tego nie chciałem napisać :). Sam widzisz, że
ludzie pytają jak wyłączyć UAC zupełnie nie zastanawiając się po co i
do czego służy. I wyłączą bo w pcworld napisali, że Vista to syf i nawet
radzą jak to XP przywrócić na dysk. Jednak świadomość rośnie, bo już
od jakiegoś czasu obserwuję więcej pytań - jak coś zrobić w XP z konta
zwykłego użytkownika... :))
Czasami wystarczy "postraszyć" - oglądasz dupy, ściągasz i uruchamiasz
cracki, a masz przy tym dostęp do swojego konta bankowego, to
się nie zdziw, jak zastaniesz je kiedyś puste ;-P

Piciu