Jak "przedluzyc"waznosc legalnej Windy XP?

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 20:39:29 MET

W tamtym roku kupilem corce Widows XP , aby wreszcie miala legalny.
No i miesiac temu spalil sie zasilacz (Codegen) poszla plyta,procek dysk
i cos tam jeszcze. Kupilem w komisie uzywana plyte z prockiem , a dysk w
sklepie.
Obudowa z naklejonym znaczkiem,stacja dyskietek i CDromem zostala.
Zainstalowalem Winde i pokazal sie komunikat ze mam 30 dni na
zarejestrowanie.
Ale przeciez ja juz wczesniej ja zrejestrowalem.
Za 2 dni bedzie te 30 dni....Co ja mam zrobic w tej sytuacji ? nie stac mnie
na kupno nowej Windy ktora nie caly rok pracowala. Prosze o podpowiedz.

Rylen.