Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 20:35:29 MET

Użytkownik "Skrypëk" <skrypëk@püblicënëmy.pl> napisał w wiadomości
news:flr83n$hq1$1@news.albasani.net...
> Sempiterna nabazgrał:

> Tego Flip-3D? To durnowaty bajer, który znudzi się po kilku minutach.

Może rzeczywiście sie znudzi, faktem jest jednak, że czasem mi brakuje
choć pobieżnego podglądu tego, co pod spodem.

> PodglÄ…d okienek w Alt-TAB jest chyba i w Basic (w XP jest do tego
> gratis PowerToy pt. Alt-Tab Replacement). W Premium dodatkowo sÄ…
> wyskakujÄ…ce

Mam jakiś zastępnik z AutoPatchera jeszcze, ale to nie to...

> miniaturki po najechaniu na pasku zadań, ale bez tego też da się żyć.

Miniaturki niby mogły by być, ale wolałbym raczej pełniejszy podgląd.

> Dopłaca się chyba głównie za Media Center, który ma sens tylko w
> połączeniu z pilotem i telewizorem, a już zupełnie bez sensu jest na
> notebooku. Z

I taki jeden z kompów będzie, z tiwizorem, w miejsce magnetowidu, jak
trzeba coś nagrać, przyda się.

> drugiej strony do notebooków są jakieś insze dodatki w Premium.

> Nie ma Aero, a bez niego ta szare okna są w trochę inny sposób obleśne
> niż te czarne z Aero. Też żadna strata.

Mnie by w zasadzie wystarczyło mieć okna jak w NT4. Aale, czasem chcę
trochę oczy podmydlić co prostszym gościom, aby się wytrzeszczył oczami
z czymś w stylu "ojej, ale superbajer", a ja bym się może troszke
podśmiał :)

> Chyba najlepszy stosunek jakości do ceny zapewnia licencja Vista
> Business OEM, która uprawnia do korzystania z XP Professional - już od
> 400zł.

Może w to pójdę? Pensja niebawem, a w najgorszym razie następna.
Tylko muszę wyczaić, do czego to zOEMować :)
Może do myszy? Kupie jakieś badziewie i pierdut na samo dno szafy...
Jest licencja przywiÄ…zana do myszy? Jest! Jest mysza? Jest! No i gitara
:)
CoÅ› w tym stylu.
A myszę sobie kupię lepszą, tak, aby nie być związanym, ze jak mi "majs"
się popsuje, żeby licencji szlag nie trafił :)

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!