Re: opera i snajper.net ok. 100% zajętości procesora?!?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 19:02:36 MET

Użytkownik "Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:flqfa5$7eh$1@inews.gazeta.pl...

> Ja ten objaw znam także z innych stron.
> Nie pamiętam na jakich, ale u mnie niekoniecznie było to za pierwszym
> wejściem. Po prostu jakiś klik na podstronę i 100%. Zamykam Operę,
> wchodzę jeszcze raz i już OK.
> Niestety nie pamiętam na jakich stronach to mi się robiło.

Hmm... może to chwilowe... ja przed chwilą kilka razy wszedłem i zero
problemów, załadowało się błyskawicznie, a zajętość procka przez Operę
nie przekroczyła kilkudziestu procent.
Klikanie w linki też nei przynosi wzrostu obciążenia.
Ja mam poblokowane w /etc/hosts różne wersje gemiusa, może to to?

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!