Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 18:45:29 MET

Użytkownik "Skrypëk" <skrypëk@püblicënëmy.pl> napisał w wiadomości
news:flo74k$1he$1@news.albasani.net...
> Ale w kazdej chwili mieć możecie! (sprawdzić czy nie ksiądz).

Albo jaki inny diabeł z Torunia...

> Windows Vista Home Basic PL OEM już od 236 PL brutto - za drogo?

No, tu już bym sobie wziął z tymi fruwającymi okienkami - czasem mi
akurat tego brakuje, jak muszę mieć podgląd na kilka aplikacji naraz...
A VHB chyba nie ma, wyglÄ…d bardziej W2k-podobny podobno...?
A chyba sobie kupię. Najwyżej prasnę do szafy i przy XP pozostanę (i
będzie na zaś) , albo Pingwina położę.

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!