Re: XP problem ...

Autor: Piotr <piotrpio_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 01:00:20 MET

SORRY ale właśnie wysłałem te wiadomość z jpg 'ami ale jej nie widzę na
grupie ...byc może antivir odrzuca dlatego zainteresowanym mogę wysłać np.
na priv ...

>To wysil się i podaj czym skanowałeś.
Kaspersky Se....Suite 7 ....Zone Alarm ...Suite .... MKS online ....Panda
online .....Trend online ....i kilka innych których nie pamiętam
....Avast! Pro ...kilka szczepionek itd. itp.

>Kliknij prawym na tym czego nie możesz usunąć i po odczytaniu ścieżki do
>pliku zobacz czy on tam jest. Jeśli nie to skanuj czymś innym.

Dołączam jpg'i screenów owych plików z dziwnymi nazwami których nie można
''ruszyć'' ...

  Zaczynam się przyzwyczajać do tych ''śmieci'' i chyba dam im już spokój
:-)).... Piotr.