Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 14:42:43 MET

Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:flkugm$joe$2@news.agh.edu.pl...

> Ale to jest piękny dupochron.
> Na zarzut, ze Vista łapie różne paskudztwo, przedstawiciel MS może zapytać "A
> ty wyłączył nasze super zabezpieczenia? To teraz płacz."

Tyle, że ten dupochron sygnalizuje również działanie badziewnie napisanego
sotfu i może czasami faktycznie tyłek mało zorientowanemu userowi
uratować. I bardziej to o tych mniej zorientowanych chodzi, a nie tych
którzy radzą sobie spokojnie z całą rodziną Windows.
jakim jest Winamp i konto użytkownika w XP. Podobno poprawiony
już jest ten 'zamulacz' ;-)

Piciu