Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 14:32:25 MET

Użytkownik "Zz" <no_spam@interia.eu> napisał w wiadomości
news:fll6qb$or$1@news.onet.pl...

> nie kazdemu wszystko jedno co kupi z komputerem, bo i tak to sobie
> wykasuje, ukradnie inny system i zainstaluje... dla niektorych kupno
> komputera z Vista to wyrok pracy z Vista

Wiesz - ja rozumiem taki wyrok, kiedy idziesz do pracy i tam dają
Ci służbową maszynkę z Vistą - tak to dla niektórych może być
wyrok. Jednak w innym przypadku można sobie poszukać takiego
sprzedawcę, który spokojnie sprzeda Ci z XP z twoją wymarzonym sprzętem.
Owszem - nie podoba mi się przymus kupowania systemu razem
z laptopem...

Piciu