pusty menadżer urządzeń

Autor: Mario <mardyb_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 02:02:05 MET

Witam wszystkich. Będę wdzięczny za pomoc w usunięciu problemu. System
XP Home po przeniesieniu na nową płytę zachowywał się z czasem coraz
bardziej niestabilnie. częste zwisy. Postawiłem w święta system na nowo.
Zapuściłem automatyczny update. Mam zainstalowany trochę softu ale
raczej bezpieczny avg, mozilla, OO itp. Po nowym roku pojawił się
wspomniany w temacie problem. Dodatkowo puste jest okno połączeń
sieciowych, a explorer bardzo długo skanuje zanim wyświetli dyski.
znalazłem trochę rad w sieci i probowałem je zastosować:
Uprawnienia dla SYSTEM w ENUM w regedit poprawne.
Sprawdzałem w service.msc - pnp jest automatycznie
ustawiłem DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1 itd
Sfc /scannow zaczął żądać XP Pro mimo że mam Home - dałem mu co chciał -
bez efektów
CHKDSK /F może i zadziałałoby ale jakoś mimo wyboru T nie sprawdza
później dysku przy starcie

Dodam że nie ściągałem nic ryzykownego poza WU :) Ostatnio ( dzień przed
problemem) zainstalowałem jedynie soft do aparatów Canona i HL2 wraz ze
  Steam.

--
Pozdrawiam
MD