Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 00:50:01 MET

Sempiterna log:
[...]
> Ja tam uważam, że podstawowy, ale tak rzeczywiście, system, powinien mieć
> tylko moduł połączeń internetowych, jakiś moduł sieciowy, by kompa w
> drugim pokoju stowarzyszyć, umieć modem, mieć przeglądarkę WWW, klienta
> email, news... to wszystko. Kosztować powinien 50-100 złotych.
> WIELU by to wzięło. [...]

Ale Afryka ...!:-)
ale "kupujÄ™";-)
BTW w tej jungli-bungli Visty IMHO jeszcze nie raz "zobaczymy dziurki"...!
Bezpieczeństwo jest faktycznie postawione priorytetowo, ale to wcale nie
znaczy , że doskonale.
Polisy ubez. na Vistę może gdzieś już oferują?

--
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.