Re: Win XP Home Edition i mala firmowa siec

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 14:38:22 MET

Dnia Thu, 03 Jan 2008 11:33:20 +0000, DooMiniK napisał(a):
> http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/517,1,R%C3%B3%C5%BCnice_mi%C4%99dzy_systemem_Windows.aspx
> Jak nie będziesz chciał pracować w domenie, to bez problemu Ci wystarczy
> (Windows XP Home oficjalnie nie wspiera pracy w domenie, chociaż
> da się to zrobić za pomocą pewnych trików).

A można coś bliżej o tych trikach? Dotąd słyszałem tylko o "nie da się i nie
da się tego ominąć"...

A co do różnic Home/Pro, to właśnie jak jest z tą obsługą wieloprocesorowych
maszyn? Gdy kiedyś usłyszałem o tej różnicy to stwierdziłem "i w sumie co z
tego", natomiast teraz gdy dwurdzeniowy procesor to praktycznie standard to
już trochę żal mieć maszynę okrojoną przez system... Pół biedy gdy windows
nie użyje drugiego procesora do animacji kopiowania folderów ;), natomiast
gorzej jeśli np. wymagająca gra nie będzie mogła skorzystać z drugiego
rdzenia.

Podejrzewam że to ograniczenie powstało tylko dlatego że nikt sobie nie
wyobrażał by pod strzechy mogły trafić maszyny wieloprocesorowe :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"