Re: Win XP Home Edition i mala firmowa siec

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 12:33:20 MET

sfp wrote:
> witam,
>
> nie chce zbednie wydawac pieniedzy na wersje professional, mam zatem
> pytanie -- czy w malej firmowej sieci (tylko 3 komputery) Win XP Home
> Edition w zupelnosci wystarczy?
>
> w zasadzie ich polaczenie w siec wynika tylko z potrzeby dostepu do jednej
> drukarki, dostepu do Internetu i dodatkowego zewnetrznego urzadzenia;

http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/517,1,R%C3%B3%C5%BCnice_mi%C4%99dzy_systemem_Windows.aspx

Jak nie będziesz chciał pracować w domenie, to bez problemu Ci wystarczy
(Windows XP Home oficjalnie nie wspiera pracy w domenie, chociaż
da się to zrobić za pomocą pewnych trików).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,