Re: WinXP - problem z hibernacją

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 11:23:27 MET

Dnia Thu, 3 Jan 2008 07:57:22 +0100, mkonst napisał(a):
> Artykuł dotyczy sytuacji gdy jest 1GB lub więcej RAM-u

U mnie przy 1GB RAMu tego nie było, dopiero po rozbudowie do 2GB i usunięciu
swapa.

Poprawkę zainstalowałem wczoraj. Póki co - odpukać - ładnie działa.

> Niedawno zainstalowałem WinXPProfSP2 i w tej chwili hibernuje się niby do
> końca ale po ponownym włączeniu pojawia się na ekranie "Trwa wznawianie
> systemu", pasek dochodzi do końca po czym ekran się wyłącza (dysk cały czas
> coś mieli) i tyle. Muszę wyłączyć komputer i włączyć ponownie. Co któraś
> próba odhibernowania kończy się powodzeniem.

Też tak miewałem/miewam, ale raczej przy wybudzaniu ze standby. Natomiast
generalnie najczęściej po odczekaniu nierozsądnie długiego czasu (rzędu
paru-parunastu minut) zawsze wstawało do końca. Ewentualnie pomagało
zrobienie z klawiatury standby albo hibernacji i ponowna pobudka - komp
zachowywał się jakby tylko grafika się nie zainicjalizowała...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"