Re: WinXP - problem z hibernacją

Autor: mkonst <mkonstNOSPAM_at_et.put.poznan.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 07:57:22 MET

z/svc wrote:

> http://support.microsoft.com/kb/909095/pl

Artykuł dotyczy sytuacji gdy jest 1GB lub więcej RAM-u
U mnie podobny problem pojawił się po dołożeniu pamięci do notebooka Compaq
Evo N1020v. Przy 256 MB hibernacja chodziła bezproblemowo, przy 512 działa
raz na kilka prób.
Najpierw testowałem z Win2000SP4 zainstalowanym przed dołożeniem pamięci.
Objawy były takie że nie dochodził do końca hibernowania tylko się wyłaczał.
Niedawno zainstalowałem WinXPProfSP2 i w tej chwili hibernuje się niby do
końca ale po ponownym włączeniu pojawia się na ekranie "Trwa wznawianie
systemu", pasek dochodzi do końca po czym ekran się wyłącza (dysk cały czas
coś mieli) i tyle. Muszę wyłączyć komputer i włączyć ponownie. Co któraś
próba odhibernowania kończy się powodzeniem.
Dołożona pamięć jest sprawna tzn. problem występuje tylko hibernacji.
Gdzie szukać przyczyny?

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl