Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 19:47:52 MET

On Tue, 1 Jan 2008 19:38:14 +0100, Piotr Palusiński
<perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote:

>Poczekajmy na finałową wersje, zobaczymy co ona zawiera? ;-)

W zasadzie to chciałem zapytać, czy jest na to reguła jakaś, tzn. czy
Service Packi zawierają wszystko, czy tylko część.

Kolejne pytanie mi się nasunęło: czy jest jakaś możliwość skądś/jakoś
automatycznie pobierać najnowsze hotfixy? Chyba Auto-Patcher to robił,
ale jego już nie ma...

Przeglądam sobie http://thehotfixshare.net i jestem w ciężkim szoku,
ile tych patchy jest i że nie są one dostępne dla wszystkich
natychmiast, tylko jak coś się dopiero sypie. Przypuszczam, że to jest
celowa polityka MS aby ludzie, którzy chcą mieć system up-to-date
wykupili jakiś tam support.

Zastanawia mnie jeden punkt z powyższej strony:

This is a share for unofficial hotfix`s, if a hotfix is available from
it`s KB article or the Microsoft download center Do NOT upload it.

Nierozumiem, to autor ma na myśli mówiąc 'unofficial hotfix'?

--
z/svc