Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 19:46:28 MET

Osadnik pisze:
> [...]
Ciągle dalszy mojej naprawy - Teraz mam coś NonPagedArea - Memtestem
tłukł się komputer dziś 5 razy. Błędów zero.

Tak czy owak, WindowsPE (UBCD4WIN)
Nie chce żadnych sterowników SATA. Ani tych do Non-Rad ani tych RAID.
Zaczynam głupiec powoli. Linuks dział jak działał.

Jak już uda mi sie jakimś cudem załadować odpowiedni sterownik - to jak
z UBCD4WIN usunąć błędne sterowniki, mój problem i jeszcze kilka innych
rzeczy?