Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 19:28:52 MET

On Tue, 1 Jan 2008 19:20:30 +0100, Skrypëk <skrypëk@püblicënëmy.pl>
wrote:

>Zapewne i tak masz już w swym systemie nowsze wersje plików wymienionych w
>sekcji "Informacje dotyczące plików" ww. artykułu. A nawet gdybyś miał
>starsze, to WU i tak kazałoby ci pobrać aktualizację z najnowszymi
>publicznie dostępnymi wersjami tych plików, czyli bodajże MS07-022, a
>aktualizacji KB909095 nie wyświetli, gdyż jej pobieranie sensu już nie ma.
>Witryna Windows Update wie co robi, nie kłóć się z nią.

Ja się z niczym kócić nie chcę, ja chcę naprawić mój istniejący
problem. Wchodzę na Windows Update, widzę, że wszystko mam up-to-date,
szukam po stronach MS i widzę, że jest sobia taka poprawka KB909095,
która może mi pomóc. Nie widzę jej w WU, ani w systemie, więc
instaluję. Ale szkoda, że WU mi jej nie pokazuje...

>(Inna sprawa, że różne niekrytyczne dodatki do oryginalnego systemu Windows
>jak KB906569 bądź inne bonusy jak MMC 3.0 na WU się nie pojawiają nawet jako
>opcjonalne, a fajnie było by).

Ano właśnie.

--
z/svc