Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_püblicënëmy.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 19:20:30 MET

z/svc nabazgrał:

> Z tą poprawką to zły przykład, przy próbie instalacji dostałem
> komunikat, że jest ona wbudowana w SP2.
>
> Ale na przykład poprawka KB909095 nie jest wbudowana w SP2, a Windows
> Update też jej nie pokazywał.

Zapewne i tak masz już w swym systemie nowsze wersje plików wymienionych w
sekcji "Informacje dotyczące plików" ww. artykułu. A nawet gdybyś miał
starsze, to WU i tak kazałoby ci pobrać aktualizację z najnowszymi
publicznie dostępnymi wersjami tych plików, czyli bodajże MS07-022, a
aktualizacji KB909095 nie wyświetli, gdyż jej pobieranie sensu już nie ma.
Witryna Windows Update wie co robi, nie kłóć się z nią.

(Inna sprawa, że różne niekrytyczne dodatki do oryginalnego systemu Windows
jak KB906569 bądź inne bonusy jak MMC 3.0 na WU się nie pojawiają nawet jako
opcjonalne, a fajnie było by).