Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 18:26:02 MET

On Tue, 01 Jan 2008 16:43:50 +0100, Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk
<blackfox@x-privat.org> wrote:

>Takich poprawek nie ściągniesz automatycznie poprzez WU. Oprócz takich
>jak podałeś w tym przykładzie jest jeszcze jeden umowny gatunek -
>dostępne dopiero po bezpośrednim kontakcie z supportem MS.

Zauważyłem to, niestety. Mój laptop wymaga jakiejś tam poprawki do
karty dźwiękowej/modemu, która nie jest normalnie dostępna. Oczywiście
producent laptopa udostępnia ją w postaci drivera, ale tak się właśnie
dowiedziałem o tego typu patchach.

>Poprawki
>dostępne prze WU dotyczą głównie bezpieczeństwa i stabilności pracy
>systemu. Pozostałe kwestie wymagają zazwyczaj większego zaangażowania
>użytkownika.

Tia, zauważyłem :) Inaczej mówiąc: MS nie działa 'proaktywnie' i nie
eliminuje potencjalnych problemów swoich klientów, tylko jak coś nie
działa, to radź sobie człowieku sam....

--
z/svc