Re: Konwersja poczty z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows - jak ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 16:18:48 MET

Grzegorz wrote:

> chciałbym przenieść pocztę z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows
> (Vista), ale jedyna porada jaką znalazłem dotyczy plików w formacie mbox
> (http://www.broobles.com/imapsize/th2outlook.php)

MBox to jeden z bardziej uniwersalnych formatów jakie istnieją. Jeśli
mailer ma problem z importem mBox można sobie pomóc programem MBoxProxy
- http://betoniarka5.webpark.pl/hcm/get.htm , który umożliwia dokonanie
importu z mBox do dowolnego mailera obsługującego POP3.

> a u mnie takich nie ma.

Jeśli rzeczywiście korzystasz z Thunderbirda to istnieją na pewno -
tyle, że najwyraźniej nie potrafisz ich znaleźć. ;-)
http://www.clickomania.ch/progs/harvester-docs/Mailbox-Locations.html

> Ani import ani export w obu programach nie ma cech wspólnych do których
> można by się odnieść.

Microsoft coraz bardziej się zamyka na świat. O ile kiedyś opcje importu
z zewnętrznych formatów były, to w Viście są AFAIR już tylko formaty
"microsoftowe". :-( Trochę to żałosne...

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk