Re: [Vista] Readyboost bez superfetch ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 15:49:47 MET

Michal Biek wrote:

> To je obal(aj)...:-) jak potrafisz! albo wyśmiewaj... tak jak umiesz...!;-)

Obaliłem - sprawdziłem. Zresztą nie tylko ja. Jeśli liczysz na dowód np.
w postaci przesłania materiału filmowego, to nie da rady :->

> To, że masz wyłączony Superfetch i włączony ReadyBoost nie oznacza, że
> pendrive (za)działa jako plik wymiany.

Naprawdę? A jednak pomimo Twojego sceptycyzmu to działa. ;o)

> Przy moim HDD i 4GB Kingston jako ReadyBoost na pendrivie nic siÄ™ dzieje ...
> No moĹĽe jak "idÄ™ ostro"

A kiedy ma się niby tam coś dziać? Jak system nic nie robi? ;->

> to trochę niesekwencyjnych w/r znalazłoby się, po prawdzie. Ot i tyle :-)

Widzisz - w końcu sam swoją teorię zaczynasz obalać. ;->

> BTW jeżeli SF nie zarządza pamięcią, w tym pendrivem to jaki mechanizm to
> robi, he?

Na to, to już sobie sam odpowiedziałeś w zdaniu powyżej.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk