Re: Podjąłem eksperyment...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 09:17:33 MET

In news:477989c6$1@news.home.net.pl,
*Sempiterna* <rzopa@amorki.pl> typed:
> ... i wyłączyłem plik wymiany. Mam 2 giga ramy, więc poobserwuję różnicę
> w działaniu. Na razie nie zauważam żadnej, a już na pewno na niekorzyść.
> Ale szybciej też raczej nie jest. Po prostu, jakby nic się nie zmieniło.

To nie znaczy, że masz wyłączyć plikw wymiany. Są aplikacje, które będą się
upominać o swapa.
Jeśli tylko, to możliwe, staraj się unikać umieszczenia pliku wymiany na tym
samym dysku co pliki systemu operacyjnego.
Przy takiej wielkości RAM-u na XP możesz przeniesc jadro Windows do pamieci
RAM. Z definicji wszystko, co znajduje sie w pamieci RAM, dziala szybciej
niz cos wymagajacego dostepu do dysku i pamieci wirtualnej.
Mozna to zmienic, aby wylaczyc stronicowanie i umiescic jadro na stale w
pamieci RAM.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\
Memory Management
Dodaj wartosc DWORD "DisablePagingExecutvie" = 1