Re: Wirus i pad systemu - od czego starują windowsy?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 11:16:28 MET DST

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:
> Problem mam z jednym komputerem:

Problem się skrystalizował. Za pomocą programu pt "ERD Commander"
dostałem się do zasobów tego komputera widzianych niejako z jego
punktu widzenia. Programik od razu na dzieńdobry stwierdził, że
uszkodzony jest plik SOFTWARE w system32/config. Na dysku
znajduje się kopia tego pliku, ale sprzed ponad roku, jej
podmienienie powoduje, że owszem komputer ożywa i zaczyna
działać, jednak wywala komunikat, że duża ilość plików
systemowych jest zastąpiona nieznanymi wersjami chce je
instalować z płytki instalatora. Najprawdopodobniej sa to
wszystkie dokonane od tamtego czasu poprawki, które trzeba będzie
wgrać od nowa, ewentualnie przeinstalować instalowane od tamtego
czasu programy. Do zrobienia, ale kurcze, marzy mi się jakieś
wyleczenie tego oryginalnego pliku. Chkdsk twierdzi, że wszystko
jest OK.

J..