Re: 2 karty sieciowe a dysk

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 21:33:22 MET DST

"Adramelech" napisał:

> Załóżmy że mam komputer z 2 kartami sieciowymi.
> Da się jakiś w Win XP Prof okreslić z jakiego połączenia sieciowego
> ma kożystać zmapowany dysk sieciowy?

Miałem niedawno podobny problem - chciałem aby połączenie z internetem (via
Livebox) biegało po USB, a lokalne koRZystało z Ethernetu (też via Livebox).
ZTCP to we właściwościach karty sieciowej ADI USB (bo tak przedstawiał się
ów LB) odptaszyłem Klient sieci MS Network i usługę Udostępnianie plików
etc, natomiast we właściwościach karty sieciowej Ethernet w protokole TCP
usunąłem adres bramy. Mam wrażenie, że to działało (o ile wierzyć tym
ikonkom w trayu), pomimo że adresy były z tej samej puli 192.168.1.2 i
192.168.1.3. Routingu się nie dotykałem - nie znam się na tym ;-)

JoteR