Vista Buisness i logowanie

Autor: model <model__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 12:48:00 MET DST

Witam. Mam pytanko. Jest sobie vista buisness. Czy jest możliwość zmiany
sposobu logowania, takiego jak w XP po wyłączeniu tego kolorowego
logowania, czyli okienko gdzie wpisujemy login, hasło i nazwę domeny
(teraz mam tak, ze aby zalogować sie lokalnie na komputer, to muszę
przed loginem wpisać nazwę kompa np. NAZWAKOMPUTERA\login i dopiero
później hasło, natomiast do domeny to pamięta że ma być domena). Nie
ukrywam że jest to dosyć uciążliwe. Niestety komputery z XP Prof są już
bardzo ciężko dostępne. Google niewiele mi pomogło na ten temat.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

model

--
Kiedyś będzie...