Podgląd zdarzeń (disk)

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 21:08:34 MET DST

Wywala mi taki komunikat w podglądzie zdarzeń / system :

Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk3\D.

Jak już się pojawi to jest tego od metra. Czasami nie ma przez kilka dni,
czasami kilka razy dziennie wyskakują takie serie co kilka sekund jeden
wpis. W zasadzie nie liczac dziennika zdarzeń nie ma innych objawów.
Chyba że chodzi o wypalanie płyt DVD: nie przechodzą weryfikacji choć
wypalają się dobrze.
W kompie jest dysk PATA (system), SATA, CD-ROM i DVD-ROM.

Ponieważ odniosłem wrażenie że było to po dołożeniu HDD SATA przepinałem go
na inne gniazdo SATA ale źródło błędu (\Device\Harddisk3\D) nie zmieniło
się.

Co to może być i najważniejsze jak się tego pozbyć?

Pozdrowienia
MX