Laptopik Dell C400 + sieciowka = problem

Autor: torx <torxWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 21:00:41 MET DST

witam

mam problem z uruchomieniem wbdowanej sieciowki w Dellu C400, moze mial ktos
podobne przeboje i se z tym jakos poradzil?
karta jest normalnie widoczna w systemie, wlaczylem ja w biosie, zainstalowalem
stery ze strony della i wszystko niby ok, ale ciagle wyswietla ze kabel jest
odlaczony, i nie swieca sie zadne diody przy wyjsciu karty, czyzby byla padnieta?

dodam ze jakis rok temu instalowalem system kolezance na takim samym laptopku i
mialem ten sam problem, za cholerke nie moglem go rozwiazac wiec polecilem jej
zeby se kupila za 20 zeta sieciowke na PCMCIA, tak zrobila i poszlo...

dziwny zbieg okolicznosci ze znowu to mam? czy to wyzsza szkola jazdy zeby ta
karte odpalic?

aha mecze sie z tym pod w2k

bede wdzieczny za wszelka pomoc, bo niby tez moge podalczyc se pcimcie ( mam
jakas stara) ale to chyba powinno dzialac tak czy siak na tej karcie ktora tam
jest !!???

pozdrawiam
torx