Re: XP, Telnet - konto Administrator

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 13:44:26 MET DST

Użytkownik "kamilk" <kamilk_wyczysc@klub_wyczysc.chip_wyczysc.pl> napisał w
wiadomości news:fd87ab$ee0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Starałem sie wyjaśnić sytuację możliwie najdokładniej w poprzednich postach
> ale widzę, że trzeba jeszcze jaśniej. Specyfika tych sal polega na tym, że
> odbywają się tam zajęcia różnej maści (od banalnych rzeczy po przedmioty
> specjalistyczne z zakresu informatyki i elektroniki, elektrotechniki, etc).
> Zasoby kadrowe i finansowe NIE POZWALAJĄ na pełnienie dyżurów przez
> administratora 14h/dobę. Zajęcia odbywają się w różnych porach, od 8.00 do
> 22.00.
> Często zdarza się sytuacja, że przyjeżdża instruktor, który przywozi swoje
> [...]

Niech instruktor przywiezie swój komputer, jak chce coś
demonstrować ;-))
W każdym razie podany Ci w linku soft ma taka fajną
zaletę przy odpowiedniej konfiguracji, że XP po restarcie
wraca do 'poprzedniego stanu' - sprawdź sobie to :).
Jednak jeśli będzie dostęp administracyjny do tego
komputera to...

Piciu