Re: administracja win 2000

Autor: dublet <titanosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 09:40:52 MET DST

> Dla pewności, mówimy o zabezpieczeniach NTFS (zakładka 'zabezpieczenia')
> a nie o udostępnianiu?

mówimy o zabezpieczeniach-kontroli dostępu do katalogu sieciowego

> Musiałbyś uściślić co znaczy 'nagrane' ;), bo może być:
> 1. Skopiowane (eksplorerem itp.)
> 2. Przesunięte (eksplorerem itp., znaczy przeciągnięte myszą)
> 3. Zapisane przez 'zapisz jako' z jakiejś aplikacji (np. Word)
>

>(..........)

> --
> Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)

pliki są kopiowane na rózne sposoby w zależnosci od preferencji gości.
 Bywa że jest to explorer bywa ze kopiowanie buforem przez burstcopy bywa
 zapewne przez aplikacje.
 Katalogi są zmapowane przez gości jako dyski sieciowe, wiec sami decydują jak
 co kopiują.
 Zalezałoby mi na tym aby katalog był traktowany z całą zawartością w taki sam
 sposów w stosunku do wszystkich plików.
 Opcja propagowania po obiekcie nadrzędnym jest zaznaczona.
 Nie bardzo wiem jak to ustawić zeby było ok.
 Nowe pliki wrzucone z poziomu admina są widoczne/dostępne do odczytu tylko dla
 adimina i to jest własnie nie tak.
 Co do bezpieczenstwa to nie ma tu obawy bo udostepnione są jedynie katalogi
 robocze a nie systemowe i nikt w tym nie grzebie poza konserwacją raz za czas.
 Do tego widze ze zabezpieczenia we własciwosciach i starych i nowych
 plików wyglądają identycznie.Moze kolenosc zakazów i zezwoleń ma tu znaczenie
 bo jest najpierw zakaz.

 Ustawienia jakich dokonałem wyszczególniłem w odpowiedzi do poprzedniego
 rozmówcy wiec jezeli masz wiedze - ja niestety niewielką - to prosiłbym o
 poradę.
 z góry dzieki,