Re: Zółw w 2000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 23:40:09 MET DST

Wiktor S. <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote:

> dwa tygodnie od pobrania licencji.

            Przynajmniej to w miare OK. Choc pomysl placenia za kazde
obejrzenie tak srednio mi pasuje w stosunko do starych, dobrych DVD.
Co prawda jest to lepsze niz streaming, ale i tak do kitu. Przeciez
multimediow za ktore sie zaplacilo (to byl problem a nie moje zle
ustawienia - o naiwnosci przyjalem ze iTVP udostepnia to abonentom za free)
nie bedzie sie ogladac w kolko. Jesli ma sie ochote obejrzec jesze raz to
pewnie nie wczesniej niz po ~2 latach, a wtedy nie wiadomo czy serwer
licencji jeszcze bedzie dzialal.

> podłącz kompa do telewizora.

            Dziekuje, nie skorzystam. Nie bede przebijal 2 scian czy biegal ze
skrzynka. Nie po to wymyslono stacjonarny sprzet AV by podlaczac komputer
do TV bo produceni maja hopla na punkcie zabezpieczen i ciaglych platnosci.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl