Re: XP, Telnet - konto Administrator

Autor: kamilk <kamilk_wyczysc_at_klub_wyczysc.chip_wyczysc.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 22:51:45 MET DST

> To co opisałeś to bardzo dobry przykład jak można przekombinować z czymś
> banalnie prostym do osiągnięcia. :)

Sprawa nie jest tak prosta jak wygląda na pierwszy rzut oka.
Błędy popełniłem ja na początku instalacji (brak zwykłego użytkownika)
ale błędy popełniono też na etapie wyboru konfiguracji i podzespołów
(karty recovery bez zarządzania przez sieć).
Na razie nie jest możliwe postawienie Active Directory (z obiektywnych
przyczyn - finanse). Być może pod koniec roku coś się wyklaruje :)
W każdym razie komputery muszą cały semestr wytrwać w obecnej konfiguracji.

> Nie bardzo rozumiem. Przecież VNC jakoś się znalazło w obrazie. To dodaj
> do obrazu dodatkowego użytkownika administrator z hasłem.

Ciut wcześniej napisałem: przy dodaniu nowego użytkownika cała konfiguracja
specjalistycznego oprogramowania rozsypuje się w drobny mak co oznacza dla
mnie dłuuuuuugie godziny i wieczory spędzone na ponownej konfiguracji.
Pomocników nie chcę brać. Mam złe oświadczenia ;) Efekt był taki, że każdy
komputer posiadał "unikalną" w swoim rodzaju konfigurację ;p
A w środowisku w którym pracują komputery chodzi o UNIFIKACJĘ.

> A do wykonywania poleceń używaj czegoś w rodzaju psexec, nie telnetu.

Anyway. Jeśli znajdę jakieś antidotum nie omieszkam się podzielić.