Re: Vista i Poczta E-Mail

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 20:30:26 MET DST

In news:fd61i0$jji$1@inews.gazeta.pl,
*Aga* <skasuj-to@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:

> Skrót wrócił zaraz po odinstalowaniu Office problem jest taki ze chyba
> cały klient poczty się odinstalował po po kliknięciu na jego skrót
> wyskoczył komunikat ze nie (dokładnie nie pamiętam :) odnaleziono
> elementu docelowego pewnie chodzi o coś w stylu Dodaj/Usuń składniki
> systemu Windows znanego z XPka jak to odzyskać?

Nie przejmuj sie, u mnie ten skrót też nie działa.
Wejdx do lokalizacji X:\Program Files\Windows Mail\ - odszukaj pliku
WinMail.exe, prawy przycisk myszki na pliku i wybierz:
- Przypnij do Menu Start
lub
- Wyslij skrot na pulpit

PS. Ja mam zestaw Hamster + Windows Mail + QuoteFix i jego uruchamiam ...