Re: upodabnianie windows 2000 do xp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 02:43:53 MET DST

Użytkownik "Filip Drunkenstein" <czarny_x@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fd2u8h$atd$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.stardock.com/products/windowblinds/
>
> skiny możesz przejrzeć na wincustomize.com
>
> Generalnie jak stać Cię na wywalenie paru baksów na same wodotryski,
> to polecam. W razie czego mogę wrzucić na chwilę do w2k i sprawdzić
> jak sobie radzi. ;-)

Próbowałem kiedyś WB na NT4 :) Nawet działało, ale akurat nie miałem
tematu do Luny z XP, inne tematy chodziły... Aale uznałem, że niech ten
NT4 będzie siermiężny w wyglądzie, ale stabilny w działaniu - przy
sprawnym sprzęcie robiłem testy podatności na wywałkę - gdy i program
sprawny, wywalenie NT4 okazało się... niemożliwe. Po wyłączeniu programu
działał równie żwawo, jak przed włączeniem tegoż. "Porzuciłem" ze
względu na problemy ze sterami.
Testowałęm dwa pakiety do upodobnienia XP do Viśty. Jeden wywaliłem
szybko (nie pamietam nazwy...), drugi (VTPack) bardzo szybko. Za dużo
problemów robiły. Wolę to, co fabryka dała, niech chodzi stabilnie. Mam
teraz już znowu 2 GB RAM, tym razem w pełni sprawne, ale nie będę
napychać pamieci wodotryskami. Zastanawiam się, czy wyłączyć Lunę, ale
mam na razie, głównie dla odmiany. Kiedyś wyłączę i upodobnię do W98, a
nawet W95 (ale z paskiem szybkiego odpalania). Może to 4-5 MB, ale już
niech sie ulubiona empetrójka w tym miejscu znajdzie, niż kupa bitów
jakiegoś obrazka...

--
LH
Jambo, jambo bwana,