Re: upodabnianie windows 2000 do xp

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 13:28:14 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:46f1584d$1@news.home.net.pl...
> A ja widziałem u kumpla Milleniun zrobione toczka w toczkę kolorystycznie
> (i także ramki, przyciski) jak Luna w XP.
> Użyty został do tego program WindowsBlinds. Szczegółów nie znam.

Kosztuje 19,95 USD, ale ma darmowy trial. Mi się bardzo spodobał cały pakiet
Object desktop (niestety za 49,95$).
Żadnych problemów z działaniem windy po zaaplikowaniu skórek (WB) oraz
efektów okien (WFX) nie miałem. Ale na XP - nie sprawdzałem jeszcze jak
działa na2k, bo za słabą maszynę mam żeby jeszcze miała dodatkowe wodotryski
znosić.
info tu:
http://www.stardock.com/products/windowblinds/

skiny możesz przejrzeć na wincustomize.com

Generalnie jak stać Cię na wywalenie paru baksów na same wodotryski, to
polecam. W razie czego mogę wrzucić na chwilę do w2k i sprawdzić jak sobie
radzi. ;-)

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego