Re: WIn XP + WiFi

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 19:28:48 MET DST

Dnia Sat, 22 Sep 2007 16:11:04 +0200, Piter napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> SSID nie jest ukrywane a programu intela bym nie chcial. Jakies inne
> rozwiazanie?

Na podstawie takiego opisu można tylko zgadywać. Przede wszystkim nie
wiadomo, na jakim etapie system długo myśli - wykrywania sieci, łączenia
się z access pointem, negocjacji szyfrowania, czy może pobierania
adresów z DHCP. Ja bym zaczął od ustawienia stałego IP/bramy/DNS-ów na
laptopie, a później ew. zmiany sposobu szyfrowania transmisji z WPA na
WEP (choć z punktu widzenia bezpieczeństwa jest to strzał w stopę).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/