Re: ne2000 w xp

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 19:16:25 MET DST

kacper lis pisze:
> Mam windows 2000 sp4. Moja krta sieciowa to Zgodny z NE2000. Czy
> istnieje jakiś sposób, żeby to NE2000 przenieść do xp sp2? Czy zwykły
> update wystarczy? Bo normalnie to w xp mam tylko microsoft loopback.
>
> please o pomoc!
> /człowiek bardzo pragnący xp z internetem, jednak bez internetu, musi
> mieć 2000 ;)/

Wiesz co? Jesteś głupi.
To już 4 czy 5 post na ta grupę w ciągu tygodnia.
PC to nie MAC gdzie wszystko jest wbudowane. Zajrzyj do środka i
poszukaj karty sieciowej i odczytaj z niej wszystko co się da. Jeśli
karta jest na płycie głównej to podaj DOKŁADNĄ nazwę i model płyty
głównej ze wszystkimi szczegółami. Dopiero wtedy będę musiał za ciebie
użyć Google i własnego czasu by przestać czytać te durne wątki niczym 7
latka piszącego na grupę dyskusyjna.