Re: Server VNC-ukrywanie ikony

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 22:20:47 MET DST

Dnia Thu, 20 Sep 2007 22:08:39 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> ** Sławomir Stępniak <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote:
[...]
> - możesz (tu się myliłem) używać VNC czy podobnych do multiplikowania sesji,
> ALE na każdą końcówkę musisz mieć oddzielną licencję na Windows (tak jest
> wprost napisane przecież)

No właśnie. Czyli można używać VNC mając go zainstalowanego na innym
komputerze z licencjonowanym systemem Windows. Na Linuksie pewnie też
można, bo w treści jest mowa wyłącznie o obowiązku posiadania "Software
license for that Device", ale nie jest wprost napisane, że ma to być
licencja na Windows. Chyba że gdzieś we wstępie do cytowanego tutaj
dokumentu sprecyzowano pojęcie "Software licence".

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/