Re: jak zlamac haslo administratora

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 19:45:09 MET DST

** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Nie jestem zwolennikiem dzielenia się wiedzą ze wszystkimi i o wszystkim.

Ale to nie jest żadna wiedza o wszystkim tylko podstawowe banały, to musi być
JAWNE dla dobra ogółu. Ustawienie hasła w Windows czy w BIOS czy w ogóle w
pececie gdziekolwiek w ŻADEN sposób nie chroni danych.

> Na przykład nie widzę potrzeby szkolenia użytkowników systemów, które mam pod
> opieką i które muszę zabezpieczać przed ich pomysłami.

Ummm zabezpieczeniem Twoich systemów jest niewiedza użytkownika? Trochę kruche
zabezpieczenie.

(...)

> P.S. Wolałbym mimo wszystko, aby w tak doborowym towarzystwie jak to które
> bierze udział w tym wątku, dyskutować o sposobach ochrony systemów przed
> włamami - niż o ich łamaniu...

Aby dyskutować o sposobach obrony należy wiedzieć jak się łamie. Inaczej się
nie da.