Re: Profile użytkowników na inny dysk jak przenieść ?

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 10:51:11 MET DST

On 20 Wrz, 10:37, staszek <staszek...@gmail.com> wrote:

> chyba masz problem bo to zalezy od zmiennych srodowiskowych i raczej
> nie da sie
> ale rozw jest jeszcze takie ze powiekszysz dysk C kosztem innego bez
> utraty danych lub przeniesiesz caly system na inny dysk z wieksza
> partycja
> jescze przychodzi mi na mysl zarzadznie przydzialami poszukaj w tym
> temacie
>
> Pozdrawiam

Powiększenie partycji C raczej odpada bo system jest na macierzy.
Partition Magic nie zadziała.
Gdyby to był system na zwykłym dysku to można by też GHOSTem przenieść
na większą partycję ale na macierzy to nie przejdzie.
Sytuację komplikuje fakt że to są użytkownicy domenowi i lokalizacja
ich profilu jest definiowana na poziomie domeny (tzn. tak
przypuszczam) ale nie można zmienić w domenie ich loalizacji bo wtedy
na wszystkich serwerach zakładali by się na innych dyskach a chodzi
tylko o ten jeden serwer.

Pozdrawiam