Re: Profile użytkowników na inny dysk jak przenieść ?

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 10:37:00 MET DST

On 20 Wrz, 09:51, wal...@gmail.com wrote:
> Mam krytyczną sytuację na dysku serwera aplikacyjnego (Windows 2003).
> Brakuje już miejsca i jedyny sposób jego odzyskania to przeniesienie
> profili użytkowników w Documents and setings na inny dsyk.
>
> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to możliwie najszybciej zrobić.
> Właściwie to nawet nie potrzeba przenosić tych profili tylko
> wystarczy, że po zalogowaniu profil będzie się zakładał na innym
> dysku. Stare profile można spisać na straty.
>
> Waldi

chyba masz problem bo to zalezy od zmiennych srodowiskowych i raczej
nie da sie
ale rozw jest jeszcze takie ze powiekszysz dysk C kosztem innego bez
utraty danych lub przeniesiesz caly system na inny dysk z wieksza
partycja
jescze przychodzi mi na mysl zarzadznie przydzialami poszukaj w tym
temacie

Pozdrawiam