Re: ntbackup w2k3: kopia otwartych plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 14:35:42 MET DST

Dnia Sun, 16 Sep 2007 13:23:15 +0200, Witold Romaniak napisał(a):

> W ogole nie mam takiej opcji i o ile mi wiadomo, w W2K3 SP1 ona w ogole
> zniknela (pozostając włączoną). Mozna ją wyłączyć w rejestrze jak się
> doczytałem tu:
>
> http://support.microsoft.com/kb/104169
> "The Disable volume shadow copy option is no longer available in Windows
> Server 2003 Service Pack 1 (SP1) and in later versions"

A co widać w logach systemowych? Jakieś komunikaty, błędy? Zainteresuj
się artykułem http://support.microsoft.com/kb/940032/en-us, choć w
świetle tego co poniżej napisałeś, problem VSS i logów nie ma tutaj
niemal żadnego znaczenia.

> ale oczywiscie tego nie robilem. Nadmienie, ze kopiowanie plikow odbywa się
> w ogole z trzeciego serwera, wiec shadow copy nie ma tutaj zastosowania.

Znaczy, ntbackup uruchamiasz na jednym serwerze i próbujesz nim
zbackupować zablokowane pliki z innego serwera poprzez sieć? Tak to
tylko w Erze :-). Spróbuj zrobić to lokalnie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/