Re: ntbackup w2k3: kopia otwartych plikow

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 13:23:15 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Zobacz, czy w opcjach programu masz włączoną obsługę Shadow Copy. I
> czy usługa ta jest w ogóle włączona.

W ogole nie mam takiej opcji i o ile mi wiadomo, w W2K3 SP1 ona w ogole
zniknela (pozostając włączoną). Mozna ją wyłączyć w rejestrze jak się
doczytałem tu:

http://support.microsoft.com/kb/104169
"The Disable volume shadow copy option is no longer available in Windows
Server 2003 Service Pack 1 (SP1) and in later versions"

ale oczywiscie tego nie robilem. Nadmienie, ze kopiowanie plikow odbywa się
w ogole z trzeciego serwera, wiec shadow copy nie ma tutaj zastosowania.

WR