Re: Problem z ustawieniem głośności.

Autor: GeeRbiL <geerbil_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 19:56:12 MET DST

> Rozumiem, że odpowiednie ustawienia (te, z którymi masz problem) są
> doptaszone we właściwościach? (dwuklik na głośniczku, w okienku Opcje,
> Właściwości, dla wybranego urządzenia, oraz kierunku toru audio ptaszek na
> odpowiednim regulatorze)

Coś w tym stylu ale nie zupełnie, nie są doptaszone ale jakby " w cieniu"
lub " za mgiełką" i nie można doptaszyć, a belką można niby ruszać w góre i
w dół ale to tak fikcyjnie bo nic nie reguluje. Jest to tak na front, side,
center, subwofer.

> [...]
> urz.ądzeń miało swoje regulatory. Problem był z komunikatorami audio -
> pyszczyły o braku dźwięku, lub urządzenia w ogóle, różnie. Okazało się, że
> głośniki trzeba ustawić na CMI8330, a mikrofon na niby-klon SB-16 i
> zafiksować to na stałe, nie pozwalać na urządzenie domyślne. Gdy dźwięk
> się ustawiło z SB-16 na głośniki, to jakość jego była żenująca, wręcz
> jakby jakieś DSP podnosiło całe widmo o ok. 50 Hz.
> Może u Ciebie też jest coś podobnego i trzeba pokombinować, żeby jeden tor
> dostał jedno, a inny tor drugie urządzenie? I też zafiksować na stałe?

Jako urządzenia domyślne w nagrywaniu i odwarzaniu mam Realteka i nie można
na nic innego zmienić, tylko w odtwarzaniu MIDI jest syntezator SW także bez
możliwości zmiany.

pozdrawiam